формування загальних та фахових компетентностей майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти, викладачів закладів фахової передвищої освіти; учителів інформатики закладів загальної середньої освіти, викладачів закладів фахової передвищої освіти.
формування та розвиток професійних компетентностей, які передбачають оволодіння фундаментальними знаннями з математики, інформатики та психолого-педагогічних дисциплін, формування практичних вмінь та навичок для здійснення фахової діяльності у закладах освіти, здатності розв’язувати складні задачі та застосовувати математику та інформатику в різних сферах науки та техніки, набуття досвіду керування навчально-пізнавальною та науково-дослідницькою діяльністю.
освітньо-виховний процес у закладах освіти; педагогічні теорії, концепції, методики викладання освітніх і спеціальних дисциплін.
підготовка професіоналів, здатних розв’язувати складні задачі і проблеми за предметною спеціальністю в освітній діяльності, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
сучасні теоретичні засади фундаментальних і прикладних наук галузі, достатні для формування спеціалізованих умінь/навичок розв’язання проблем, необхідних для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності.
загальнонаукові методи пізнання та дослідницької діяльності, освітні технології та методики формування системи компетентностей за відповідними спеціальностями в закладах освіти, інформаційно-комунікаційні технології; методи компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; інноваційні технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу; організація та планування освітнього процесу, виконання навчальних програм з математики та інформатики відповідно до навчального плану та графіка навчально-виховного процесу; формування загальної культури особистості; дотримання норм і правил техніки безпеки; організація дослідницької діяльності учнів
сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання для освітнього процесу; спеціалізоване лабораторне та технологічне обладнання і програмне забезпечення; засоби моделювання (геометричні, математичні моделі), засоби контролю/самоконтролю; засоби самонавчання; інформаційні ресурси та технології; бази для проведення практик.
Освітньо-професійна програма орієнтована на здобуття здобувачами вищої освіти професійних знань, умінь, навичок та інших компетентностей для успішного викладання математики та інформатики у закладах освіти.
Загальна освіта в предметній області
математика, інформатика, педагогіка, методика викладання математики, методика викладання інформатики, вища освіта
Програма магістерської підготовки відповідає освітньо- кваліфікаційній характеристиці магістра середньої освіти з математики та передбачає додаткову підготовку здобувачів вищої освіти в галузі інформатики та одержання кваліфікації вчитель інформатики, викладач закладу фахової передвищої освіти інформатики
Фахівець здатний виконувати зазначені професійні роботи (відповідно до класифікатора професій ДК 003:2010 та Закону України «Про освіту» (прийнятий від 05.09.2017, набрав чинності 28.09.2017))
2351 Професіонали в галузі методів навчання
2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти, закладу спеціалізованої освіти
2351.2 Методист
2320 Методист заочних шкіл і відділень
2359.2 Методист закладу позашкільної освіти
2352 Інспектор-методист
1210.1 Керівник (директор) закладу освіти (закладу загальної середньої освіти, закладу спеціалізованої освіти і т. ін.)
2322 Викладач закладу фахової передвищої освіти
Студентсько-центроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через виробничу практику тощо
поточний, модульний, підсумковий, самоконтроль
усне та письмове опитування, тестові завдання, модульні контрольні роботи, заліки, екзамени, захисти звіту практик, захисти курсових робіт, атестація.
Система підсумкового оцінювання будується на умовах академічної доброчесності та прозорості.
4-х бальна шкала (відмінно, добре, задовільно, незадовільно); 2-рівнева шкала (зараховано/не зараховано); 100-бальна шкала за системою ECTS (A,B,C,D,Е,F,FX).
1. Проведення лекцій з навчальних дисциплін науково-педагогічними (науковими) працівниками відповідної спеціальності за основним місцем роботи (мінімальний відсоток визначеної навчальним планом кількості годин):
а) які мають науковий ступінь та/або вчене звання – мінімум 100%)
б) які мають науковий ступінь доктора наук або вчене звання професора – понад 25%
2. Проведення лекцій з навчальних дисциплін, що забезпечують формування професійних компетентностей, науково-педагогічними (науковими) працівниками, які є визнаними професіоналами з досвідом роботи за фахом:
- дослідницької, управлінської, інноваційної або творчої роботи за фахом – 21%.
3. Наявність сертифіката відповідно до Загальноєвропейської рекомендації із мовної освіти на рівні не нижче В2 з іноземної мови або кваліфікаційні документи (диплом про вищу освіту, науковий ступінь) – 2 особи.
У Житомирському державному університеті імені Івана Франка наявна достатня матеріально-технічна база для підготовки фахівців зі спеціальності 014 Середня освіта за предметною спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика):
- тематичні кабінети, спеціалізовані лабораторії
- комп’ютерні класи
- мультимедійне обладнання
- інтернет ресурси університету:
офіцфйний сайт Житомирського дердавного університету іметі Івана Франка https://zu.edu.ua/;
консультаційний центр допомоги вступнику ЖДУ імені Івана Франка https://enter.zu.edu.ua/;
портал «PROJECT» https://project.zu.edu.ua/;
електронна бібліотека ЖДУ імені Івана Франка http://eprints.zu.edu.ua/;
необмежений, у тому числі бездротовий, доступ до Internet)
- бібліотека, читальні зали університету
- навчальний і робочі навчальні плани
- графік навчального процесу
- навчально-методичні комплекси
- матеріали для самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти
- програми практик
- методичні вказівки до виконання дипломних та кваліфікаційних робіт
- програми атестації здобувачів вищої освіти
На основі двосторонніх договорів між Житомирським державним університетом імені Івана Франка та Державним університетом «Житомирська політехніка», Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, ДВНЗ «Ужгородський національний університет».
На основі двосторонніх угод про співпрацю між Житомирським державним університетом імені Івана Франка та Поморською Академією в Слупську (м. Слупськ, Польща), Лодзьким університетом (м. Лодзь, Польща).
Атестація випускників освітньо-професійної програми спеціальності 014 Середня освіта за предметною спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика) проводиться у формі атестаційного іспиту з інформатики з методикою викладання та захисту кваліфікаційної роботи з математики та методики викладання та завершується видачею документа встановленого зразка про присудження ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: магістр середньої освіти (Математика). Вчитель математики, викладач закладу фахової передвищої освіти. Вчитель інформатики, викладач закладу фахової передвищої освіти
Атестація здійснюється відкрито і гласно