набуття академічної та професійної кваліфікації для навчання біології та основ здоров’я в закладах загальної середньої, фахової передвищої освіти.
забезпечення теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти для розв’язування спеціалізованих задач в галузі середньої освіти, що передбачає виконання професійних фахових завдань застосування теорій та методів інноваційного характеру в галузі біології.
способи організації практичної та теоретичної діяльності учасників освітнього процесу, зумовлені закономірностями та особливостями змісту навчальних предметів
освітня програма передбачає опанування майбутнім фахівцем змісту навчальних дисциплін із природничого циклу, теорії та методики організації процесу навчання у закладах загальної середньої, фахової передвищої освіти, набуття вмінь застосування форм, методів та засобів навчання, контролю та оцінювання результатів навчання; удосконалення, конструювання та моделювання змісту навчальних дисциплін; набуття вмінь та навичок організації навчального процесу, творчого використання знань при розробці спеціальних навчальних курсів у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах, оволодіння методикою навчання природничих дисциплін, використання активних методів навчання; здійснення планування та самоорганізації власної професійної діяльності у середній школі; організації виховної роботи з учнями закладів загальної середньої, фахової передвищої освіти.
теорія освітніх наук і теорія наукових областей, які відповідають предметній спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).
поєднання сучасних методів, засобів та технологій, які застосовуються в теорії й методиці організації освітнього процесу.
набуття методик навчання і виховання; відбір та застосування інструментів й обладнання, необхідних в освітньому процесі.
Освітньо-професійна програма базується на сучасних наукових знаннях про освітні цілі і цінності природничих наук (біології та основ здоров’я), традиційні й інноваційні підходи до вирішення та застосування в освітньому процесі закладів загальної середньої, фахової передвищої освіти.
Формування та розвиток професійної компетентності для здійснення педагогічної діяльності з урахуванням сучасних вимог.
методологія, педагогічна творчість, професійна компетентність, освітня діяльність.
Виконання програми дозволяє студентові: сформувати професійні компетентності вчителя і орієнтуватися на тенденції розвитку психології, педагогіки, на вимоги сучасної підготовки спеціаліста у галузі природничих наук; опанувати – теоретичними основами природознавства, біології рослин, тварин і людини, загальної біології, основ здоров’я. Здобути уміння і навички організації навчально-виховного процесу учнів на уроках біології та інших формах навчання і керування їхньою пізнавальною діяльністю, а також перевірки засвоєних знань.
Фахівець здатний виконувати зазначені професійні роботи (відповідно до класифікатора професій ДК 003:2010 та Закону України «Про освіту» (прийнятий від 05.09.2017, набрав чинності 28.09.2017))
2351 Професіонали в галузі методів навчання
2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти, закладу спеціалізованої освіти
2351.2 методист
2320 методист заочних шкіл і відділень
2359.2 методист закладу позашкільної освіти
2352 інспектор-методист
1210.1 Керівник (директор) закладу освіти (закладу загальної середньої освіти, закладу спеціалізованої освіти і т. ін.)
2322 Викладач закладу фахової передвищої освіти
Студентоцентроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, індивідуально-творчий та праксіологічний підходи. Лекції, лабораторні роботи, семінари, практичні заняття в малих групах, самостійна робота на основі підручників та конспектів, консультації з викладачами; навчання через виробничу практику.
поточний, модульний, підсумковий, самоконтроль
усне та письмове опитування, тестові завдання, модульні контрольні роботи, заліки, екзамени, захисти звіту практик, атестація.
Система підсумкового оцінювання будується на умовах академічної доброчесності та прозорості.
4-х бальна шкала (відмінно, добре, задовільно, незадовільно); 2-рівнева шкала (зараховано/не зараховано); 100-бальна шкала за системою ECTS (A, B, C, D, Е, F, FX).