формування високоосвіченої, національно свідомої та гармонійно розвиненої, творчої особистості, озброєної інтегральними знаннями у галузі освіти, здатної незалежно мислити і діяти згідно з принципами свободи, гідності, відповідальності, довіри, співпраці, та брати участь у модернізації мистецького навчання, що передбачає впровадження інновацій та визначається художньо-творчим характером навчального процесу.
формування у здобувачів вищої освіти загальних і фахових компетентностей, здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі з організації освітнього процесу, зумовлені закономірностями й особливостями сучасної теорії та методики навчання. Підготовка кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця з інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах освіти.
освітній процес у закладах середньої освіти (за предметною спеціальністю).
формування інтегральних, загальних і фахових компетентностей вчителя закладу середньої освіти, необхідних для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності.
поняття, категорії, наукові концепції та принципи фундаментальних і прикладних наук галузі, достатні для формування предметних компетентностей за відповідними спеціальностями, теоретичні основи наук про освіту, загальної і вікової психології, методики навчання (за спеціальностями) у закладах загальної середньої освіти.
загальнонаукові методи пізнання та дослідницької діяльності, методи відповідних наук, освітні технології та методики формування компетентностей за відповідними спеціальностями в закладах загальної середньої освіти, моніторинг педагогічної діяльності, інформаційно-комунікаційні технології.
сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання для освітнього процесу; спеціалізоване лабораторне та технологічне обладнання і програмне забезпечення; бібліотечні ресурси та технології; бази для проведення навчальних і виробничої практик (за договорами про співпрацю).
Освітньо-професійна програма орієнтована на загальну та професійну підготовку конкурентоспроможного фахівця, який володіє методиками викладання образотворчого мистецтва й інтегрованого курсу «Мистецтво», сучасними інформаційними технологіями в галузі образотворчого мистецтва й інтегрованого курсу «Мистецтва» та здатний до творчої, навчально-методичної діяльності, безперервної самоосвіти, професійного самовдосконалення.
Спеціальна освіта за предметною спеціальністю 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво) (фокусується на глибокому розумінні предмета): програма дозволяє всебічно вивчити мистецькі об’єкти і процеси на всіх структурних рівнях організації навчального процесу, а також культурного життя. Під час навчання змісту предметів пріоритетом залишається впровадження компетентнісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно орієнтованого підходів у навчанні мистецтву.
бакалавр, середня освіта, вчитель образотворчого мистецтва, вчитель інтегрованого курсу «Мистецтво», методика викладання образотворчого мистецтва, методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво», мистецтво в закладах освіти.
Освітньо-професійна програма передбачає дотримання інтегрованого підходу через узгодження програмного змісту і результатів навчання з різних видів мистецтва, підготовлює кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця з інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах базової середньої освіти.
Освітньо-професійна програма передбачає неперервність і послідовність проходження практик; можливість участі у програмах академічної мобільності; широке залучення студентів до проєктної, науково-дослідної, творчої діяльності (перспектива презентацій творчих робіт студентів у рамках регіональних, національних та міжнародних проєктів).
Унікальність програми полягає в тому, що вона є єдина в регіоні з підготовки вчителів образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» яких потребують навчальні заклади, та надає можливість навчатися талановитим учням сільської та міської місцевості без початкової мистецької освіти.
2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти, закладу спеціалізованої освіти
3330 Асистент вчителя
2359.2 Педагог-організатор
2359.2 Організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми
3340 Лаборант (освіта)
3310 Культорганізатор закладу позашкільної освіти
Студентсько-центроване навчання, самонавчання, інтегроване, особистісно орієнтоване навчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через навчальну та виробничу практики тощо.
поточний, модульний, підсумковий, самоконтроль.
усне та письмове опитування, тестові завдання, творчі перегляди, модульні контрольні роботи, заліки, екзамени, захисти звіту практик, захисти курсових робіт, атестація.
Система підсумкового оцінювання будується на умовах академічної доброчесності та прозорості.
4-х бальна національна шкала (відмінно, добре, задовільно, незадовільно); 2-рівнева національна шкала (зараховано / не зараховано); 100-бальна шкала за системою ECTS (A,B,C,D,Е,F,FX).